Strategi global syarikat itu dilancarkan pada 2024, berganding bahu dengan Wall Street

Cawangan Malaysia telah mencapai keputusan cemerlang dan telah ditetapkan sebagai tumpuan strategik

Baru-baru ini, pengurusan kanan SEENER INTERNET TECHNOLOGY CO., LTD. telah menyelesaikan mesyuarat dengan beberapa institusi kewangan di Wall Street. Dilaporkan bahawa pembiayaan pusingan A telah selesai, dengan jumlah pembiayaan sehingga 80 juta A.S. dolar. Pada masa ini, 20 juta dolar A.S. telah tiba dalam akaun. Langkah utama ini bukan sahaja menyerlahkan pengiktirafan tinggi pelabur terhadap pasaran global telah menyuntik dorongan kuat ke dalam pengembangan global syarikat. Syarikat itu merancang untuk menggunakan 35% daripada pembiayaan ini untuk membangun pasaran Malaysia dan mengukuhkan lagi kehadiran SNUPPEE MALL dalam bidang teknologi e-dagang di Asia Tenggara.kedudukan utama.

Sebagai sebuah syarikat Amerika, ia telah komited untuk meneroka pasaran antarabangsa, dan Malaysia merupakan bahagian penting dalam susun atur strategiknya. Kejayaan pembiayaan ini sudah pasti merupakan pengiktirafan besar terhadap potensi SNUPPEE MALL dalam pasaran Malaysia. Dengan sokongan dana ini, SNUPPEE MALL akan mempunyai lebih banyak sumber dan keupayaan untuk menjalankan perniagaan di Malaysia, meningkatkan lagi pengaruh jenamanya, menyediakan perusahaan tempatan dengan penyelesaian pemasaran yang lebih bijak, lebih cekap dan lebih tepat, serta membawa lebih banyak nilai trafik kepada perusahaan.

Menurut laporan data pasaran tempatan di Malaysia: Ahli berdaftar SNUPPEE MAL kini meliputi 20% daripada penduduk tempatan, jenama pengiklanan untuk peniaga telah terdedah hampir 1 bilion kali, dan hasil pengiklanan bulanan terkumpul telah mencecah hampir 12 juta dolar AS. data mencerminkan populariti SNUPPEE MALL di Malaysia.Digemari oleh orang tempatan.

Pada masa lalu, SNUPPEE MALL telah menunjukkan prestasi yang sangat baik di pasaran Malaysia. Dengan model perniagaannya yang inovatif, kualiti produk yang cemerlang dan perkhidmatan pelanggan yang sempurna, SNUPPEE MALL telah mengumpul sejumlah besar pengguna setia. Pembiayaan ini akan membantu syarikat mengembangkan lagi bahagian pasarannya, meningkatkan pengaruh jenamanya, dan meletakkan asas yang kukuh untuk pengembangan perniagaan masa hadapan.

Secara keseluruhannya, kejayaan pembiayaan ini adalah berita yang menggembirakan. Ini bukan sahaja menyediakan syarikat dengan sokongan kewangan yang kukuh, tetapi juga menyuntik dorongan kuat ke dalam pembangunan selanjutnya dalam pasaran Malaysia. Kami mempunyai sebab untuk mempercayai bahawa dalam masa terdekat, SNUPPEE MALL akan menjadi kuasa yang tidak boleh diabaikan dalam pasaran Malaysia.